حدیث عشق منحدیث عشق من، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

حدیث عشق

بدون شرح...!!

1393/4/2 2:52
نویسنده : مامان ناز
664 بازدید
اشتراک گذاری

           

 

 حدیث این دوتا تکه را شسته بود و ازم می خواست بندازمشون رو بند .

 ( هنوز قدش نمی رسه ) من هم که از کارش عصبانی بودم قبول نکردم و

 گفتم : خودت شستی , خودت هم آویزونشون کن . فرداش که رفتم

 تو بالکن ...

 بقیه اش دیگه بدون شرحه!!

                      

                             

پ ن : چند روزه اینها روی پنجره بالکنه دلم نمی آد برشون دارم.

پ ن : دو روزه سرما خوردم و تبم بالا می ره . از ترس این که یه وقت حدیث 

       هم ازم بگیره اجازه نمی دم نزدیکم بیاد . دلم لک زده برای بوسیدنش.

       دعا کنید برای رنج تن و فراق دل..

پسندها (5)

نظرات (10)

مامانی(برای دخترم زهرا)
2 تیر 93 18:13
آخی عزیییزم چیکارش داشتی کمک کرده من که این جور مواقع ذوق مرگ میشم...انشاا خودت هم زود خوب میشی
مامان ناز
پاسخ
شما که نمی دونی خواهری من اگه یه کم به این دخمل رو بدم همه زندگیم را زیر شیر دستشویی می شوره می ذاره کف دستم حتی یک بار بالشتش را هم شسته بود
مامانی رادین
3 تیر 93 2:26
عزیزدلم دخملمون خانه دار خوبی میشه قربون دستات آنقدر تمیزی تو دختر مامانی ایشالا زود خوب بشی و هزارتا بوس کنی این شیطونکو
دایی حسن
3 تیر 93 17:25
سلام بر آبجی خانمی میگم تو خودت بچه بودی کم میخواستی همه عالم رو بشوری؟ حالا این دخمل خانمت هم مثل خودت. انشاالله به زودی زود خوبه خوب بشی، آویشن خیلی خوبه تازه آهن هم خیلی زیاد داره.
مامانی(برای دخترم زهرا)
4 تیر 93 23:25
انصافا کارش خیلی جالب بوده...من رفتم تو تیم حدیث
مامانی باران
6 تیر 93 3:22
عزیزمممممممممممممم قربون اون خانم بودنش که از الان به فکر بشور و بساب و تمیزی هست و بیشتر برای همت بلندش که برای کارش و زحمتش ارزش قائل شده و خودش با دستای کوچولوش رخت پهن کرده هزار هزار ماشاءالله بهش ، نازنازییییییی انشاءالله زود زود مامانی خوب بشه و دخملش رو حسابی ماچ باران کنه
مامان کیمیا
7 تیر 93 0:30
کیمیا ی منم تو لباس پهن کردن کمک میکنه.دونه دونه بر میداره میده دستم اگه خودم بردارم ناراحت میشه.منم حسابی کلافه میشم اما خودمونیم ها اگه لباسای حدیث جون از دوتیکه بیشتر بود گیره لباس یه صدتایی کم میاوردی
زهره مامانی زهرا
9 تیر 93 22:01
سلام خواهری الهی فداش شم منم از این مدلش میکشم الهی که حالت زودتر خوب شه عسلت رو بغل کنی خدایا هیچ پدر مادری مریضیه بچش رو نبینه و هیچ بچه ای هم آب شدن پدر و مادرش رو نبینه امین
فهیمه
10 تیر 93 14:48
سلام مامان حديث گل, افرين به حديث كه دختر مستقلي هست.تبريك ميگم به خاطر داشتن اين گل دختر,خدا حفظش كنه .
مامان ناز
پاسخ
سلام ممنون از لطف و حضورتون
یاسر
11 تیر 93 11:36
ســـــــــلام! شما چرا مریض شدی؟ بعدشم فک نکنم بچه توی اون سن و سال از بزرگسالا وا بگیره! این تجربه منه. آهن دم بده بخور! میگن آویشنشم بالاست...
مامان سوده
11 تیر 93 22:23
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حدیث عشق می باشد