حدیث عشق منحدیث عشق من، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

حدیث عشق

عشقولانه های ما

1393/6/2 1:49
نویسنده : مامان ناز
803 بازدید
اشتراک گذاری

                             

                  "دستتو بده به دستم                 من عاشق تو هستم "

 

  این ترانه , البته فقط همین یه بیت , نمی دونم از کجا یه مدت افتاده بود سر زبون من و ول کنم نبود . حالا هم به رسم سرایت ویروس که خیلی خیلی تو خونه ی ما شایعه , مدتیه که سرایت کرده به دخملی . یعنی همیشه , تو خونه یا هر جا باشیم , ذکر زیر لبشه  .

  حالا دیشب که خانواده ی سه نفره ی ما Heart.  Deco-mail pictograms of دور هم جمع شده بودیم و گپ می زدیم , فشفشه خانوم برای چندمیـــــن هزار بار این بیت را با ریتم آهنگین خودش می خونه و با لبخند می گه : 

    مامان ! می دونی , وقتی من نبودم , تو دلت بودم , تو به بابا می گفتی : 

          " دستتو بده به دستم               من عاشق تو هستم "

 

                    

پسندها (5)

نظرات (12)

مامان کیمیا
2 شهریور 93 12:27
الهی فدای حدیث خوشگل وزرنگم بشم. مامانی هرچی شما به هم میگفتین میشنیده ها.لو رفتین واما در مورد اون بیت.منم بعضی وقتا اینجوری میشم از بس زمزمه میکنم به شدت از خودم واون شعربدم میاد تا بالاخره یادم میره.
مامان ناز
پاسخ
آره عزیزم دستمون حسابی رو شد برای کیمیای نانازم
مامان کیمیا
2 شهریور 93 12:29
یادم رفت بگم چه عکس خوشکل وناااااااااااااااازی گذاشتی از جیگر خاله
مامان ناز
پاسخ
فدای تو خاله جون
مامانی(برای دخترم زهرا)
2 شهریور 93 16:03
چه ترو فرز مچت رو گرفته ماشاا به این دخمل باهوش و ناز دیگه باید حواست به زمزمه هات هم باشه فکرش رو بکن...
مامان ناز
پاسخ
دقیقا . باید یادمون باشه که دو تا چشم و دو تا گوش کنجکاو و دقیق , شبانه روز دارن رصدمون می کنن.
دایی حسن
3 شهریور 93 8:41
سلام و درود هزار ماشاالله حدیث خانم بزرگ شده، عکس خیلی قشنگه، خدا حفظش کنه زیر سایه پدر و مادر.
مامان ناز
پاسخ
ممنون داداشی
مامان فاطمه السادات
3 شهریور 93 19:59
الهههههی میگم عجب دختر باهوشی دارینا مگه نه
مامان ناز
پاسخ
بله دیگه دختر هووی مادر
مامان فاطمه السادات
7 شهریور 93 16:19
سلام حدیث جون روزت مبارررررررررررررررررررک خاله
مامان ناز
پاسخ
ممنون خاله گلم
مامانی رادین
7 شهریور 93 21:10
حدیث قشنگم روزت هزاران بار مبارک
مامان ناز
پاسخ
مرسی خاله جونم
هستی
9 شهریور 93 16:05
سلام ممنون از حضورتون
مامانی(برای دخترم زهرا)
12 شهریور 93 14:12
سلام حدیث گل منکه کلا برا همه دیر نوشتم بخاطر همیناین منم به هر حال خودم روم نشد به ی قاصدک گفتم بیاد ببوستت و روز دخترو بهت تبریک بگه اگه ی باد گرم جنوبی قاصدکی آورد همونه
مامان ناز
پاسخ
این ها برای قاصدک جنوب
هستی
15 شهریور 93 13:45
سلام خوبی دخترگلت خوبه اپم
مامان فاطمه سادات
30 شهریور 93 14:54
سلام آپم بیا پیشم
علیرضا
29 آذر 93 15:43
سلام خاله جوون.....خوبین؟..پستایی که گذاشتین خوندم...خیلی قشنگ بود...حسابی دلم برا حدیث تنگ شد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حدیث عشق می باشد