حدیث عشق منحدیث عشق من، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

حدیث عشق

بزرگ بشی چی کاره می شی؟

1393/5/15 17:20
نویسنده : مامان ناز
606 بازدید
اشتراک گذاری

 

حدیث : مامان ! چقدر دست و صورتت جوش زده ؟؟!

من : ایشالله بزرگ می شی , دکتر می شی , خوبم می کنی .

ح : نه ! دوست ندارم دکتر بشم.

م : پس می خوای چه کاره شی ؟ 

ح : می خوام مامان بشم .デコメ of emoticons (* / □ \ *) cute girl and boy

م : دلت می خواد چند تا بچه داشته باشی ؟ 

ح : هشت تا !!!!!!!!!!! デコメ of emoticons (* / □ \ *) cute girl and boyデコメ of emoticons (* / □ \ *) cute girl and boyデコメ of emoticons (* / □ \ *) cute girl and boyデコメ of emoticons (* / □ \ *) cute girl and boyデコメ of emoticons (* / □ \ *) cute girl and boyデコメ of emoticons (* / □ \ *) cute girl and boyデコメ of emoticons (* / □ \ *) cute girl and boyデコメ of emoticons (* / □ \ *) cute girl and boy

 

 آرزوی من برای حدیث 

خانم دکتر

 

آرزوی حدیث برای خودش

 

پ ن : وقتی دخملی فهمیدند نگهداری از هشت تا بچه کار آسونی نیست , سخاوتمندانه تصمیم گرفتند نگهداری شون را به من بسپارند. این هم از آینده من!

پسندها (7)

نظرات (8)

محیا
15 مرداد 93 18:01
وای چه قدر در سخون ...خوش حال میشم به وبلاگم سر بزنید
مامان ناز
پاسخ
ممنون از حضورتون حتما میام
دایی حسن
16 مرداد 93 8:18
سلام و درود خدمت خواهر عزیزم خوب دیگه، هر کی مامان به این خوبی داشته باشه، آرزو میکنه بزرگ که شد یه مامان بشه. کلی عکسهای حدیث رو دیدم ذوق کردم، وقتی داره کتاب میخونه قیافش شبیه عمو مسلم اش شده راستی یه خرکی داشتید، نمیبینمش بین عروسکها، چه بلایی سرش آوردید؟
مامان ناز
پاسخ
علیک سلام خان داداش شما لطف دارین خره هست , خیلی هم مورد عنایته , دقت کنی می بینیش.
مامان کیمیا
16 مرداد 93 17:55
چه قدر آرزوهاتون به هم نزدیکه الهی فدات بشم خاله جون با اون آرزوت. ولی فکر نکنم بچه های این نسل در آینده همون یکی رو بیارن چه برسه به هشت تا.
مامان ناز
پاسخ
خدا نکنه عزیزم واقعا..البته وقتی حدیث می بینه من با مدرک فوق لیسانس خونه نشینم , چرا بخواد درس بخونه؟!!
مامانی(برای دخترم زهرا)
16 مرداد 93 23:18
انشاا حدیث کوچولو به هر دوتاش برسه هم ی دانشمند بزرگ بشه هم8تا بچه بیاره تا شما سرتون گرم باشه
مامان ناز
پاسخ
ممنون خاله جون من هم امیدوارم یه دختر دانشمند داشته باشم ولی در مورد این همه نوه باید راضی اش کنم یه خورده کوتاه بیاد و به من پیر زن هم رحم کنه
مامانی رادین
17 مرداد 93 23:47
جون دلم تربچه من ایشالا به همه ارزوهات برسی یه خرده به مامان هم تو تعداد نوه ها تخفیف بدی بد نمیشه فیلسوف کوچولو
مامان ناز
پاسخ
مرســـی خاله جون
مامان فاطمه السادات
27 مرداد 93 20:03
خیلی جالب بود خوشحال میشم به وبلاگ منم یه سر بزنین
مامان ناز
پاسخ
حتما در اولین فرصت
مامان فاطمه السادات
28 مرداد 93 12:00
سلام دوست عزیز من شما رو با افتخار لینک کردم اگه دوست داشتی تو هم منو لینک کن
مامان ناز
پاسخ
سلام بانو با کمال میل و افتخار, شما هم به جمع دوستان ما اضافه شدین
فاطمه
9 شهریور 93 16:39
سلام ماشاءالله خیلی نازه خدا حفظش کنه
مامان ناز
پاسخ
ممنون عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حدیث عشق می باشد