حدیث عشق منحدیث عشق من، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

حدیث عشق

میگم:... میگی:...!!! (4)

1393/3/26 6:38
نویسنده : مامان ناز
444 بازدید
اشتراک گذاری

                     

                       فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز                                                  

 

 رفتی روی قالیچه جلوی آشپزخانه خوابیده ای به من می گی:

مامان ! پایینش را تو بدیر , بالاش را هم خودم می دیرم ,

تابم بدیم.!!!!!!!!!!!!!!!Chu!!

   

دارم می خونم : تو حدیث خودمی .. تو حدیث خودمی ..

خیلی جدی می گی:

نه! من حدیث شما نیستم ته, حدیث همه امémoticones tronche 9.!!!!Chu!!

      

بابا تلوزیون را پایین آورده تا درستش کنه. می دویی اولین چیزی که

دم دستتپیدا می کنی برمی داری(در اینجا کلید کمد) و می افتی

به جون تلوزیون !!

بابا اعتراض می کنه ولی اهمیتی نمی دی ! تا من را می بینی

که دارم به طرفت می آم می گی :

مامان بیا ببین من و بابا تی تار می تنیم تو هم یاد بدیر !!!!!!!!!!!Chu!!

   

داری با سید علی (پسر دایی ات که 3 سال از تو بزرگتره) بازی

می کنی .بهت می گه : بچه به این اسباب بازی دست نزن!! 

با ناراحتی داد می زنیémoticones tronche 7:

من بچه نیستم ! آدمم !!!!!!!!!!! Chu!!

 

بهت می گم : باید جلوی موهات را کوتاه کنم.

خیلی غصه دار می گی: چراااا؟؟؟می خوای چَتل بشمémoticones tronche 15؟؟!!!!Chu!!

 

 

پسندها (4)

نظرات (12)

دایی حسن
26 خرداد 93 9:02
سلام علیکم آبجی خانم، احسنت، بعد از مدتها یه مطلبی گذاشتید، خیلی ممنون، کلی دلمون وا شد. از بس اومدیم تو این وبلاگتون و دماغ سوخته برگشتیم کله خونمون بو دماغ سوخته گرفته بود. خدا حدیث خانم رو زیر ساید پدر و مادر نازنینش حفظ کنه و همیشه از این حرفهای شیرین بزنه ما دلمون وا بشه. سلام برسونید برامون دعا کنید
مامان ناز
پاسخ
علیک سلام بهترین داداش دنیا خدا شما را هم برای ما حفظ کنه و هر چه زودتر روی ماهتون را ببینیم . ایشالله هر جا که هستید همیشه دلتون شاد باشه و لبتون خندون .
مامانی رادین
26 خرداد 93 11:37
اییییییی جونم قربون شیرین زبونیات ادمممممممممم
مامانی رادین
26 خرداد 93 11:39
راستی ....راست میگه بچه حدیث ما هم هستا
آقا یاسر
26 خرداد 93 16:17
سلام خاله خانم؛ اولاً تلوزیون نه و تلویزیون! بعدشم تلوریون نه و تلویزیون! ثالثاً من «آقا یاسر»م...
مامان ناز
پاسخ
سلام جان خاله بـــــــــــــله هر چی شما می فرمایید صحیح ثانیا شاید برای خانمت آقا یاسر باشی , ولی برای ما همون " یاسر آقا "یی ...
ننه علي
26 خرداد 93 16:48
ای جونم چه قندی تودلت آب میکنه گل دختر
مامان کیمیا
27 خرداد 93 0:56
اخی.. الهی فداش بشم چقدر قشنگ حرف میزنه.با خوندن حرفاش لبخند به لبم اومد.
مامان ناز
پاسخ
خدا نکنه خاله جون ... ایشالله همیشه خندون باشی گلم.
مامانی رادین
27 خرداد 93 16:07
عزیزم خصوصی تو چک کن.
مامانی(برای دخترم زهرا)
27 خرداد 93 17:11
سلام خیلی قشنگ بود کارهای حدیث خوشگله و البته قلم مامانش
مامان ناز
پاسخ
ممنون از لطفتون شما هم لینک شدین دوست خوبم
گل نرگس19
29 خرداد 93 11:28
زندگی آرام است،مثل آرامش یک خواب بلند زندگی شیرین است،مثل شیرینی یک روز قشنگ زندگی رویایست،مثل رویای یک کودک ناز زندگی زیباست،مثل زیبایی یک غنچه ی ناز زندگی تک تک این ساعتهاست،زندگی چرخش این عقربه هاست زندگی راز دل مادر من،زندگی پینه ی دست پدر است زندگی مثل زمان در گذر است زندگی آب روانی است روان می‌گذرد.. آنچه تقدیر من و توست همان می‌گذرد.
مامان ناز
پاسخ
زیبا بود ممنون
باران قاصدک
30 خرداد 93 10:00
سلام عزیزم وب قشنگی داری و کوچولوی ناز و دوست داشتنی داری خوشحال میشم به وب من و دخترام بیای
مامان ناز
پاسخ
ممنون از حضورتون حتما خیلی زود
دختر قنددددددی
31 خرداد 93 13:06
سلام دوست جووووووووووووونم ممنون که به دختر قندی سر زدی وقتی اومدی پیشم قند تو دلم آب شد ازکه میتونم یه دوست جدید تو فضای مجازی داشته باشم به خاطر اینکه شیرین تر بشه اسم قشنگ وبت نقل و نبات محفل قندیم شد و به لیست لینکام با احترام اضافه شد فدای خوبی هات ...بوووووووووس
مامان ناز
پاسخ
سلاااااااام خوشحالم از این دوستی من هم قند تو دلم آب شد وقتی دیدم دختر قندی بعد از این غیبت طولانی برگشته به خونه اش هر روز مهمونتم
مامان سوده
31 خرداد 93 20:09
به به چه شیرین زبونی به روی ماهش
مامان ناز
پاسخ
ممنون خاله جون خوش اومدی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حدیث عشق می باشد