حدیث عشق منحدیث عشق من، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

حدیث عشق

تجربه امروز من

1393/4/17 2:01
نویسنده : مامان ناز
652 بازدید
اشتراک گذاری

تازه از کتاب خونه برگشته ایم . حدیث به خاطر کتاب ها و مجله ای که

براش گرفته ام کلی خوشحاله و ذوق داره .

(دخملی ما شدیداً کتاب دوست استデコメ of emoticons (* / □ \ *) cute girl and boy )

می رم که لباسهام را عوض کنم . در حالی که محو کتاباش شده می گه :

مامان این اِتاب را برام بخون .

می گم : تا لباسهات را عوض نکنی برات نمی خونم !

اهمیتی نمی ده !!!!!!!!!émoticones tronche 6

چند دقیقه بعد کتاب به دست پیشم میاد و خواسته اش را تکرار می کنه .

این دفعه می گم : " لباستو عوض کن , کتابت را برات می خونم " .

 

حدیث فوراً دست به کار عوض کردن لباسهاش می شهémoticones tronche 5 émoticones tronche 17   

 

 

پسندها (2)

نظرات (6)

مامانی(برای دخترم زهرا)
17 تیر 93 12:41
گمونم دخملی آخرش سیاست مدار شه با این کارش شمارو مجبور کرده اونجور که میخواد باهاش حرف بزنید
مامان ناز
پاسخ
دقیقا . نسل جدید خیلی باهوشه و به سختی زیر بار می ره به همین خاطر هم باید درمقابلشون خیلی بادقت عمل کرد
یاسر
17 تیر 93 13:49
سلام؛ منظور اینه که با تعویض جمله، کارکردش هم عوض میشه؟ البته میشه گفت هر دوی جملات بار منفی خودشون رو دارن چون جمله اول با افعال منفی گفته شده و جمله دوم آمرانه است. احتمالاً حدیث به این خاطر گوش کرده که درک جمله دوم براش راحت تر بوده. فک کنم جمله ی بهتر میتونه اینجوری باشه: اگه لباستو عوض کنی برات می خونمش.
مامان ناز
پاسخ
سلام نماز و روزه هاتون قبول آقا یاسر درسته . البته مشخص کردن بهترین جمله یه کم تخصص روانشناسی می خواد ( که من ندارم) ولی در مورد صحبت کردن با بچه ها وحتی بزرگتر ها تغییر ساختار آمرانه و منفی جمله خیلی کمک می کنه . من این مطلب را قبلا تو یه سایت روانشناسی خونده بودم ولی دیروز واقعا برام ملموس شد.
مامان کیمیا
17 تیر 93 16:50
به نظر منم هرچی با بچه ها با جملاتی منفی ودستوری صحبت کنیم کمتر نتیجه میگیریم.انگار بیشتر باهات لج میکنن.ولی وقتی از در دوستی وارد میشی پذیرش براشون راحت تره.البته اینکه همیشه باملایمت وآرامش رفتار کنی خیلی صبر وحوصله وآرامش میخواد.خداییش سخته.
مامان ناز
پاسخ
جداً و واقعاً من خیلی وقته که تصمیم گرفتم لحنم را با حدیث عوض کنم ولی بیشتر اوقات خستگی و عصبانیت این چیزا رو از یادمون می بره
دایی حسن
17 تیر 93 18:04
سلام و درود خوش نماز و خوش روزه بحث خیلی سنگین شده، تنها چیزی که من بلد شدم اینه که فهمیدم املای کلمه عامرانه در واقع آمرانه هست. خیلی ممنون از وبلاگ آموزندتون آبجی خانمی. برامون دعا کنید
مامان ناز
پاسخ
علیک سلام نماز و روزه شما هم قبول . البته به گمانم مال ما قبول تر از شما باشه با این گرما و شونزده هفده ساعت روزه داری بله بحث از پایه و اساس سنگینه ایشالله پدر می شی درک می کنی . ملتمسیم به دعای خیر شما
تبادل لينک
18 تیر 93 4:09
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود ---
کیانازی
31 تیر 93 2:26
سلام ممنون میشم به وبلاگ ما سر بزنید. اگر دوست دارید کوچولوی نازتون عروسک نمدی داشته باشه در خدمتم میتونید عکس دلخواهتون رو به من میل بزنید تا درست کنم.
مامان ناز
پاسخ
چشم حتما میام
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حدیث عشق می باشد