حدیث عشق منحدیث عشق من، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

حدیث عشق

میگم:... میگی:...!!!

1392/10/24 17:58
نویسنده : مامان ناز
221 بازدید
اشتراک گذاری

                              فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز                              

 

    میگم: دستکشی را که عمه جون برات بافته بپوش ببینم تو دستت چه              

     شکلیه .حوصله نداری بپوشیش .デコメ of cute emoticons

    میگی: مده (مگه) تو خونه دستش (دستکش)می پوشن؟؟!!Chu!!

    

      می پرسی : خدا تیه (کیه) ؟ デコメ of emoticons (* / □ \ *) cute girl and boy

     می گم : خدا خیلی مهربونه . به همه کمک می کنه.

   

     می ری بالای پله ها می گی مامان بیا بالا کارت دارم .                                

     می گم :پام درد می کنه نمی تونم انقدر از پله ها بالا پایین شم .

     می گی: من خدام.تمتت (کمکت ) می تنم بیای بالا!!!!!!!Chu!!

     

    من و بابا قهریمقهر مثل اینکه بو بردی.デコメ of emoticons (* / □ \ *) cute girl and boy

   بر عکس همیشه که موقع لالا می رفتی می چسبیدی به بابات                  

   و من را می فرستادی اون ور تشکデコメ of cute emoticonsیه جا بین خودتون برام باز                    

   می کنی و می گی :مامان بیا ایندا ( اینجا ) بخواب.デコメ of emoticons (* / □ \ *) cute girl and boy

   

    می گم :برو پیش بابا من اینوری می خوابم !

         

   می گی : اده (اگه ) تو مامان منی باید پیش بابای من                           بخوابی!!!!!!!!!!!! Chu!!      

   دانیال ( پسر عمه که 9 سالشه ) می خواد بره نون بگیره .                    

    می دویی آماده بشی.デコメ of emoticons (* / □ \ *) cute girl and boy

    می گم : خانوم خانوما کجا ؟!!!!!!  سوال                                                           

   می گی : من باید برم مواظب دانیال باشم ته ( که ) یه وقت                ماشین بهش نزنه!!!!!!!!!Chu!!                                                                    

                                                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله فاطمه
23 دی 92 19:33
سلام.جیگرشو.مبارکه.عکس نوزادیشام بذار
مامان ناز
پاسخ
سلام. ممنون . حتما حتماممنون که به ما سر زدی
یاسر
24 دی 92 11:16
سلام؛ بابا عجب زبونی! ماشالا عروس خودمونه دیگه...
مامان ناز
پاسخ
سلام ایشالله به زودی یکی خوش زبون ترش نصیبتون بشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حدیث عشق می باشد