حدیث عشق منحدیث عشق من، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

حدیث عشق

چپ چپ چپ چپ راس راس راست

1392/10/16 2:29
نویسنده : مامان ناز
160 بازدید
اشتراک گذاری

دخملی خوشگل من دست و پا و گوش و چشم و... چپ و راستش را مثل آب خوردن یاد گرفت .  تشویق چه جوری؟ خیلی ساده . البته خودم هم فکرش را نمی کردم .

یه روز ( دقیقا روز تاسوعا ) که من و خانم طلا مثل همیشه دو تایی پای وب بودیم ( محاله من پشت کامپیوتر باشم و حدیث بذاره تنهایی بدون نظارت یه کوچکتر یول کاری بکنم مگه وقتی خواب باشهخواب )  داشتیم تو سایت  آپارات ویدئو های نی نی ها را تماشا می کردیم .

یه فیلم کوتاه دیدیم که توش مامانی از دختر دو ساله اش دست و پای راست و چپ را می پرسید و دختره هم به مامانش نشون میداد.

ما دو سه بار این فیلم را دیدیم . یه ساعت بعد که من به فکر آموزش چپ و راست به دخملی  افتادم تا ازش پرسیدم دست راستت کدومه فوری دست راستش را بالا آورد و بعد هم به نوبت دست چپ و پاها و گوش ها و ... واقعا که حسابی جا خوردم.تعجب به همین سادگی به همین خوشمزگی خوشمزه

    

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حدیث عشق می باشد