حدیث عشق منحدیث عشق من، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

حدیث عشق

اولین سوره

1392/10/9 21:34
نویسنده : مامان ناز
278 بازدید
اشتراک گذاری

 

                  

حدیث خوشگله مامان یه ماهه که سوره توحید را حفظ کرده البته با            حذف یه آیه و یه ذررررررررررره هم غلط و غولوط .

حافظه دخملی برای حفظ شعر عالیه .بیست. چند بار که یه شعر را براش بخونم از حفظ می شه.  ولی یاد دادن قرآن یه خورده سخت بود . با اینکه هیچ اجباری برای حفظ این سوره نداشت دست کم صد بار براش خوندم  تا کار به نتیجه  رسید اوه.

البته من از آموزش قران به بچه ها سر رشته ای ندارم شاید روش های بهتری هم باشه ولی بدون اینکه خیلی بشینم و باهاش کار کنم همینجوری تو خونه وقتی مشغول کارهام بودم این سوره  را با  صدای بلند می خوندم تا ململ خانوم از حفظ شدند.هورا

حالا  قربونش بشم وقتی دارم قران می خونم اونم یه کتاب دعای کوچک که به خیالش قرانه برمیداره و میشینه کنارم وپشت سر هم سوره توحید را می خونه و یه جوری با  خوشحالی نگام می کنه که یعنی منم بلدم قران بخونمماچ. پروژه بعدی حفظ سوره ناسه. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حدیث عشق می باشد