حدیث عشق منحدیث عشق من، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

حدیث عشق

مامان درسخون !

1393/1/24 15:29
نویسنده : مامان ناز
572 بازدید
اشتراک گذاری

 

     دخملک نازم  

    از وقتی تو به دنیای مامان و بابا پا گذاشتیمامانی فداکارانه درس و مشق را بوسید 

    و گذاشت کنار.

    اما درست با رسیدن سومین بهار زندگیت , خیلی اتفاقی یه تدریس چهار ساعته هفتگی 

    را قبول کرده که به خاطرش مجبوره همه کتابهاش را دوره کنه . آخه تو این سه سال      

     خیلی چیزها فراموشش شده که باید یادآوری بشه.

    حالا تو باید دختر خوبی باشی , خوابت را بیشتر کنی , بابایی تر بشی! , بری تو اتاقت در

    را ببندی و هر چی که خواستی همونجا آتیش بسوزونی ( البته تا وقتی این کتاب را تموم

    کنم) انقده موقع درس خوندن مامان بهش نچسبی , یه ذره زبون به دهن بگیری و ساکت

    تر باشی , چند روز از خیر این همبازی همیشگی ات بگذری و بذاری چار خط درس بخونه

    آبروش سر کلاسا نره.

    اگه وبلاگتم دیر به دیر آپ شد دندون رو جیگر بذار تا یه ذره این مامان درس خون رو ریل

    بیفته , قول می ده از خجالتت در بیاد .

    اینا خیلی برای مامان مهمه یه کم درک کن عزیز دلکم!!!!

 

   

   پ ن: حدیث این روزا هر جا می ره می گه: مامانم می خواد بره درس بخونه پولدار بشه

   برام پفت بخره !!!!!!!!!!! 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

دایی حسن
23 فروردین 93 16:50
سلام آبجی خانمی، شبا که حدیث میخوابه برو یه دشک بنداز دم سالن نسرمی، یه ی ظرف اوی ان بذار بغل دسد تو صب درس بخون.
مامان ناز
پاسخ
سلام داداشی یادش به خیر اون روزا
آیلین و مامان اعظم
23 فروردین 93 16:52
سلام دوست خوبم وبلاگ قشنگ و کوچولوی بامزه ای داری انشااله به امید روزهای خوش در زیر سایه پدر و مادر مهربان . دوست داشتین به وبلاگ ما هم سر بزنید امیدوارم بتونیم دوستان خوبی برای هم باشیم .
مامان ناز
پاسخ
سلام ممنون از حضورتون حتما میام
مامانی
24 فروردین 93 9:58
ای جانم خودم برات پفک میخرم خاله
مامان ناز
پاسخ
مرسییییییییییییی خاله ولی مامانم دفته پفت نخورم مریض میشم برام بستنی بخر
زهره مامان زهرا
24 فروردین 93 12:37
سلام خسته نباشی مامان درسخون درکت میکنم آخه خودم هم کشیدم و دارم میکشم همچنان
مامان ناز
پاسخ
مرسی خواهری خدا صبرمون بده خیلی سخته
دوست
24 فروردین 93 15:11
سلام امیدوارم حدیثه هم درسخوان باشه پس عکسهای جدیدش کو؟
مامان ناز
پاسخ
سلام من هم امیدوارم ولی با این شیطنت هاش چشمم آب نمی خوره
گل نرگس19
25 فروردین 93 8:09
سلام _ممنونم از حضورتون شماهم لینک شدید -به ما سر بزنید موفق باشید
گل نرگس19
26 فروردین 93 12:19
بچه داری خودش عبادته این همه درس خوندی حالا نوبت بچه اس دیگه
مامان ناز
پاسخ
خالصانه ترین عبادت من هم همین بچه داریه . مابقی اش خیلی لنگ می زنه
مامان کیمیا
27 فروردین 93 23:54
عزیزم بچه ها خیلی با مطالعه مامانا مشکل دارن.اصلا خوششون نمیاد حواسمون به درس ومطالعه باشه ولی امیدوارم دخمل گلت همراهیت کنه وموفق بشی.ازاشناییتون خوشحالم.با اجازه لینکتون میکنم.
مامان ناز
پاسخ
ممنون عزیزم شما هم لینک شدید امیدوارم دوستای خوبی برای همدیگه باشیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حدیث عشق می باشد