حدیث عشق منحدیث عشق من، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

حدیث عشق

شبا که ما می خوابیم ...

1393/1/15 17:50
نویسنده : مامان ناز
483 بازدید
اشتراک گذاری
     
      44 مرحله خواباندن حدیث :
  
       ساعت یازده شب 
   
   1  بابا و حدیث می رن که بخوابن.( من هنوز مشغول کارهای آشپزخونه یا مرتب کردن 
     اتاقها هستم. )
   
   2  بابا برای حدیث قصه می گه.
   
   3  به درخواست حدیث بابا یه قصه دیگه می گه.
   
   4  بابا در حال گفتن سومین قصه خوابش برده.
   
   5  چراغ ها را خاموش می کنم و به اتاق خواب می رم.
 
      ساعت یازده و نیم شب 
   
    6  حدیث با شنیدن صدای پای من به طرز ماهرانه ای خودش را به خواب می زنه.
   
    7  از حدیث خواهش می کنم دستشویی بره و مسواک بزنه.
   
    8  بهش دستور می دم دستشویی بره و مسواک بزنه.( چشماش بسته است ولی 
     نمی تونه جلوی خنده هاش را بگیره )
   
   9  خودم مسواک می زنم.( هنوز از جاش تکون نخورده )
   
   10  براش از خوبی مسواک زدن می گم و اینکه یه بچه ای بوده که مسواک نمی زده و...
        ( این مرحله 10- 5 دقیقه طول می کشه )
   
   11  حدیث راضی شده مسواک بزنه ولی دهنش را به سختی باز می کنه.
   
   12  می خواد خودش مسواک بزنه.
   
   13  ازم آینه می خواد.( یه آینه کوچولو که همقدش آویزون کنم تا خودش را ببینه و 
        مسواک بزنه )
 
   14  حدیث جلوی آینه اش وایساده , دهنش را باز کرده ولی داره آینه را مسواک می زنه.
 
   15  به زور مسواک را ازش می گیرم و نیم دقیقه براش مسواک می زنم.
        ( همین هم غنیمتیه )
 
   16  به خواست من شلوارش را در میاره که بره دستشویی.
 
   17  کارش تموم می شه.( موندم با این حجم عظیم چه جوری می خواسته بخوابه )
 
   18  بعد از دستشویی بدون پوشیدن شلوار میدوه و میره زیر پتو.
 
   19  ازش خواهش می کنم شلوارش را بپوشه .
 
   20  بهش اصرار می کنم شلوار بپوشه.
 
   21  براش توضیح می دم که اگه شلوارش را نپوشه نصف شب پشه اونو می زنه و 
         مورچه ها پاهاش را می خورن و ...( با بی خیالی داره زیر پتو به من می خنده و 
         کیف می کنه )
 
   22  به زور شلوارش را پاش می کنم.
   
   23  چراغ ها خاموش , می خوابیم.
   
     ساعت دوازده و ربع  
   
   24  به خواست حدیث براش قصه می  گم.
 
   25  حدیث آب می خواد براش میارم.
   
   26  دوباره یه قصه دیگه می خواد, می گم
 
   27  پشتم را بهش می کنم تا شاید دیگه بخوابه. ( هنوزم خانم ازم قصه می خواستن)
   
   28  با خواهش زیاد ازم می خواد کمرش را بخارونم.
   
   29  کمر , دست و پاها پنج دقیقه ماساژور می شن.
 
      ساعت یک 
   
   30  دست هام بی حال شده , دارم از هوش می رم , ازم لالایی می خواد.
   
   31  ول کن نیست . با صدای شل و ولی لالایی می خونم.
   
   32  بین لالایی از هوش می رم 
   
   33  از خواب می پرم . حدیث محکم بغلم کرده و داره صورتم را می بوسه.
   
   34  التماسش می کنم بخوابه و دست از سرم برداره .
   
   35  از هوش می رم.
   
   36  دوباره بیدارم می کنه. گرسنشه ! خواهشش می کنم که بخوابه.
   
   37  ازش می خوام خودش بره از تو یخچال سیب برداره.( عاشق سیبه )
   
   38  دوباره چراغا روشن می شه. حدیث سیب آورده.
   
   39  با خوردن چند گاز از سیب , می گیره می خوابه.
   
   40   پامی شم چراغا رو خاموش می کنم. ( قدش فقط به روشن کردنشون می رسه! )
   
   41  می خوابیم . ( حدیث داره با خودش حرف می زنه و شعر های از من درآوری 
         می خونه )
   
   42  از خواب می پرم . نمی دونم چقدر خوابیدم . حدیث کنارم نیست. می ترسم.
         با چشمای خواب آلوده ام دور تا دور اتاق را دنبالش می گردم.
         حدیث یه گوشه روی فرش , بدون بالشت و پتو خوابیده.
    
   43  برش می گردونم سر جاش . 
 
   44  حالا  دیگه راحت می خوابم.
 
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامانی
26 اسفند 92 9:11
دیث خانوم وروجک بالاخره خوابیدی
زهره مامان زهرا
28 اسفند 92 10:26
سلام خسته نباشی دقیقا منم همین مراحل رو طی میکنم با این تفاوت که زهرا همچنان پوشک میبنده با ارزوی موفقیت پیشاپیش عید مبارک سلام عزیزم]
مامان ناز
پاسخ
عید شما هم مبارک می بخشید که انقدر دیر جواب میدم آخه تموم تعطیلات را شهرستان بودیم ممنون از نظرت
دایی حسن
6 فروردین 93 8:16
خدا صبر بده، واقعاً بهشت زیر پای مادرانه، حالا خوبه تو فرداش میتونی بخوابی، بنده خدا مامانم صبح میباست از همه زودتر پا میشد، پس نتیچه میگیرم بیشتر بهشت زیر پای مادرهای قدیم هستش
مامان ناز
پاسخ
واقعا قبول دارم که کارشون خیلی سخت بوده اون هم با این همه بچه ولی از سهم بهشتم نمی گذرم
مامانی درسا
9 فروردین 93 2:56
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک 120 ساله شی
مامان ناز
پاسخ
مرسیی عزیزم ممنون که به ما سر زدین
مامی رادین
9 فروردین 93 22:49
سلام عزیزم کلی خندیدمخدا به هممون صبر وانرزی بده از دست این بچه های شیطون تولد گلتم مبارک به ما سر بزنید خوشحال میشم اگه دوست داشتین با هم تبادل لینک کنیم
مامان ناز
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از حضورتون با کمال افتخار لینک شدین
محمد
15 فروردین 93 23:58
سلام وب زیبایی دارید اکه از حال وهوای روستا خوشتان میاد سری به وبلاگم بزن خوشحال میشم نظر بده مرسی
مامان ناز
پاسخ
سلام ممنون از حضورتون حتما میام
زهره مامان زهرا
16 فروردین 93 11:39
سلاممممممممممممممممممممممممم کجایی مامانی حدیث دلم تنگید براتون راستی تولد حدیث جون هم مبارکککککککککککککککککک ان شاءلله عروسیشششششششششششش بوسسسسسسسسسسس برا عسلی
مامان ناز
پاسخ
سلام عزززیزززم ممنون از محبتت یه کم مشغول بودم مرسی که فراموشمون نکردی
lمامان قند عسلا
23 فروردین 93 17:36
سلام دوست خوب.خیلی خوب نوشتی عالی بوددیگه اخراش مرده بودم از خنده .(یادمه منم وقتی بچه بودم خیلی مامانمو واسه خوابیدن اذیت میکردم)
مامان ناز
پاسخ
سلام نظر لطفته عزیزم بازم به ما سر بزن
مدرسه مامان ها
19 اردیبهشت 93 11:48
سلام مامان عزیز حدیث پست جالبی بود و البته مراحل سختی باز خوبه به چهل و چهار مرحله ختم شده و ادامه دار نشده ما که هنوز بچه ها رو از شیر نگرفتیم مراحل قبل از خوابشون کمتر هست ولی بعضی از این مراحل رو تجربه کردیم و بعضی مراحلش هم کمی متفاوته اما فکر کنم کلیت خواب اکثر مامان ها به همین شکل باشه که نوشتید ممنون که آدرس دادید
مامان ناز
پاسخ
از شما هم ممنون که تشریف آوردین البته باید بگم همه شب ها همین چهل و چهار مرحله نیست و خیلی کم و زیاد می شه ولی خدا را شکر هرچی بزرگتر می شه خوابش کم مرحله تر می شه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حدیث عشق می باشد