حدیث عشق منحدیث عشق من، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

حدیث عشق

خواب های شیرین

1392/11/30 17:40
نویسنده : مامان ناز
300 بازدید
اشتراک گذاری

 

مامان خوابم گرفته

باید برم بخوابم 

اما دلم نمی خواد 

برم تو رختخوابم...

37

      داشتم شلوار می پوشیدم که یهو خوابم برد 

                                                   480419f38gzdedqd       

 

      خواب یک نی نی

                                                    480419f38gzdedqd                                                   خواب رو مبلی    

                                                    480419f38gzdedqd                                                  وقتی رو مبل از هوش می رم                                                           480419f38gzdedqd                                                                                

                                                 480419f38gzdedqd                                                    جیگری تو                                                           480419f38gzdedqd                                                                  دو دختر خاله ناز                                                               480419f38gzdedqd                                                 حدیث و فاطمه                                                                         

                                                                                                                                                                             ziba                                                                                                                                        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

هم اتاقی خاله علیه
30 بهمن 92 21:34
سلام نیشگرین حالین خوبته ؟ قزین چخ نازده الله ساخلسن بلسنه. خاله سیم چخ یاخچده
مامان ناز
پاسخ
سلام ساغول. خوش گلدینعلیه سلام یتیر
هم اتاقی خاله علیه
2 اسفند 92 23:28
سلام نیشگرین احوالین نیجین سن؟ من اینمرمیشم سن منومدیلمه اینرین!! علیه سلام یتزر.قزین نشگررحاله خوبته؟ من یرمه بلسنه ماچ اله
مامان ناز
پاسخ
ها! اینا که وگفتی یعععنی چه؟!
یاسر
3 اسفند 92 14:34
سلام این که خوبه! منم با این هیکلم بعضی وقتا دوست دارم هرجا خوابم گرفت بخوابم! لیکن، وبلاگتون تبلیغات کم نداره خواهشاً دیگه این کامنتای تبلیغلاتی رو تایید نکنییییییییید!
مامان ناز
پاسخ
عزیز دلم انقد حرص نخور فکر نمی کنم اختیار تبلیغات دست ما باشه وقتی اومدی خیلی ریلکس علامت ضربدر بالای تبلیغات را بزن و خلاص
یاسر
5 اسفند 92 12:50
من بحثم تایید نکردن این کامنتای تبلیغاتیه! مث هیمینی که اینجاس و یه طومار نوشته!
رها مامى آنيسا
6 اسفند 92 18:31
سلام گلم خوبى وب قشنگى دارى و از اون قشنگتر دختر قشنگى هم دارىچه قدر نازه عزيزم از طرف من اين جيگر رو ببوسباى
مامان ناز
پاسخ
مرسی عزیزمنظر لطفته حتما حتما خوشحال شدم که به ما سر زدی
علیه
7 اسفند 92 23:31
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حدیث عشق می باشد