حدیث عشق منحدیث عشق من، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

حدیث عشق

مامان بد !!!!!

1392/12/14 17:56
نویسنده : مامان ناز
394 بازدید
اشتراک گذاری

 

      - مامان نرو اینترنت....

     - مامان منو ببین....

     -  مامان ببین دارم تی (چی ) تار ( کار ) می تنم !!.....

     - مامان برام بازی بیار .... 

     - مامان میای با هم بازی تنیم ؟....

     - مامان ندام ( نگام ) تن ...

     -  مامان تی تار می تنی؟!!...

     -  مامان من نیستم...

     -   مامان منو پیدا تن ... 

     - مامان .....   

    - مامان..

                                                             به پایین پاهام که نگاه می کنم می بینم...                            الهی بمیرم                                                                                                                                                       الهی بمیرم                                                                   الهی بمیرم                                                                          

                                                          

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

دایی حسن
15 اسفند 92 10:24
تو خودت بچه بودی، هر روز پای کامپیوتر بودی و نمیذاشتی ما دست به کامپیوتر و اینترنت بزنیم، حالا هم که بزرگ شدی و مامان شدی، ببین با بچه طفل معصوم چه میکنی!
مامان ناز
پاسخ
بله وقتی میزنین آتاری بچه همسایه را لت و پار می کنین و خیلی ریلکسوشتر دیدی ندیدی پسشون می دین باید هم از این حرفها بزنین
مامانی
17 اسفند 92 0:46
سلام دوست عزیز خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنید و اگر قابل دونستید دوست باشیم از این پست هم من خیلی خوشم اومد منتظرتونم
مامان ناز
پاسخ
سلام ممنون از حضورتون حتما باعث افتخارمه
زهره مامان زهرا
20 اسفند 92 9:50
سلام واییییییییییییییی گناه داره خودم هم همینطوریم خوشحال میشم به ما هم سر بزنین
مامان ناز
پاسخ
سلام ممنون از حضورتون حتما حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حدیث عشق می باشد